Στις 24 Σεπτεμβρίου, οι μεσημεριανές εκπομπές συνέχισαν να τραβούν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών, με τις αποδόσεις τους να διαφέρουν ανάμεσα στο δυναμικό κοινό και στο συνολικό κοινό. Οι μεσημεριανές ζώνες της ελληνικής τηλεόρασης, αν και λιγότερο ανταγωνιστικές από τις πρωινές, εξακολουθούν να προσφέρουν μία πλούσια ποικιλία περιεχομένου, που κυμαίνεται από παιχνίδια και μαγειρική μέχρι talk shows και lifestyle εκπομπές.
Σύμφωνα με τα στοιχεία τηλεθέασης, η εκπομπή “Ρουκ Ζουκ” του ANT1 με τη Ζέτα Μακρυπούλια βρέθηκε στην κορυφή τόσο στο δυναμικό κοινό με 14.6% όσο και στο συνολικό με 12.8%. Το γνωστό τηλεπαιχνίδι φαίνεται να διατηρεί την απήχησή του στους τηλεθεατές όλων των ηλικιών.
Η εκπομπή “Πάμε Δανάη!” στο Mega ακολούθησε με 10.8% στο δυναμικό κοινό και 9.3% στο συνολικό, αποδεικνύοντας ότι το νεανικό και χαλαρό περιεχόμενο συνεχίζει να προσελκύει το κοινό τις μεσημεριανές ώρες.
Η δημοφιλής εκπομπή “Shopping Star” του Star, παρόλο που διατηρεί 8.7% στο δυναμικό κοινό, παρουσιάζει μεγαλύτερη απήχηση στο συνολικό κοινό με 9.6%. Το διαχρονικό ενδιαφέρον των τηλεθεατών για θέματα μόδας και στυλ παραμένει αμείωτο.
Η μαγειρική εκπομπή του ΣΚΑΪ, “Η Μαμά Μου Μαγειρεύει Καλύτερα από τη Δική Σου”, αν και συγκεντρώνει μόνο 6.1% στο δυναμικό κοινό, σημειώνει μεγαλύτερη τηλεθέαση στο συνολικό με 9.1%, γεγονός που δείχνει την αγάπη του ευρύτερου κοινού για τις εκπομπές μαγειρικής.
Η εκπομπή της ΕΡΤ1, “Στούντιο 4”, είχε 4.5% στο δυναμικό κοινό και 7.4% στο συνολικό, ενώ το “Open Τώρα” από το Open συγκέντρωσε 4% στο δυναμικό και 6.7% στο συνολικό κοινό.
Τέλος, η μαγειρική εκπομπή της ΕΡΤ1, “Ποπ Μαγειρική”, αν και σημείωσε μόλις 2.6% στο δυναμικό κοινό, είχε καλύτερη απόδοση στο συνολικό κοινό με 5.9%.
Αυτά τα στοιχεία καταδεικνύουν τη δυναμική της μεσημεριανής ζώνης, με διαφορετικά είδη εκπομπών να ελκύουν διαφορετικά τμήματα του τηλεοπτικού κοινού, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις τους.