Ούτε η ίδια η Τζένιφερ Λοπεζ, δεν μπορούσε να φανταστεί, τον ντόρο που θα προκαλούσε όταν επέλεξε να φορέσει το καταπράσινο μάξι φόρεμα με το αβυσσαλέο ντεκολτέ του οίκου Versace, για να παρουσιάσει τα βραβεία Grammy to 2000. Πόσο μάλλον ότι θα αποτελούσε πηγή έμπνευσης για την google, ώστε να προσθέσει μια νέα εφαρμογή, αυτήν της google images.
Ήταν 23 Φεβρουαρίου του 2000 όταν η Τζένιφερ Λόπεζ παρουσιάστηκε στα 42α Βραβεία Grammy με το πασίγνωστο πλέον καταπράσινο φόρεμα Versace που έμελλε να αλλάξει της ιστορία της Google.
Η σούπερ αποκαλυπτική της εμφάνιση σχολιάστηκε όσο καμία και μέσα σε μόλις λίγες ώρες όλοι συζητούσαν για το φόρεμα της Λατίνας σταρ με το εντυπωσιακό σκίσιμο από το λαιμό μέχρι τον αφαλό που άφηνε ακάλυπτο το γυμνασμένο κορμί της τραγουδίστριας. Τι σχέση έχει όμως αυτό με τη Google;
Σύμφωνα με τον εκτελεστικό πρόεδρο της Google, Έρικ Σμιντ, το πράσινο Versace της Λόπεζ ήταν το πιο δημοφιλές αντικείμενο που ο κόσμος είχε αναζητήσει ποτέ μέχρι τη στιγμή εκείνη στο Google Search. «Ήταν πρωτοφανές αυτό που συνέβαινε. Όλοι το έψαχναν, κανείς όμως δεν ήξερε πώς να το περιγράψει».
Σύμφωνα με τον ίδιο, οι περισσότεροι το αναζητούσαν ως «το φόρεμα που φόρεσε η Τζένιφερ Λόπεζ στα Grammy», όμως η απόλυτη σύγχυση που προκλήθηκε, έδωσε στους ειδικούς της Google την ιδέα μιας νέας επιλογής: Αυτή της αναζήτησης μέσω εικόνας.
Μάλιστα, όταν η Τζένιφερ ρωτήθηκε για το γεγονός, παραδέχτηκε ότι κάπου είχε ακούσει στο παρελθόν πως είχε συμβεί όλος αυτός ο πανικός γύρω από τη συγκεκριμένη της εμφάνιση και πως υπεύθυνο για την επιτυχία του φορέματος αυτού θεωρεί τον Οίκο Versace. Μάλιστα, έχει αποκτήσει τη δική του σελίδα στο Wikipedia με την ονομασία «Green Versace dress of Jennifer Lopez»!
Σε κάθε περίπτωση πάντως το αποκαλυπτικό της φόρεμα άξιζε και με τον παραπάνω όλον αυτόν τον χαμό, δε νομίζετε;