Τα τελευταία νέα από την τηλεοπτική αρένα είναι αρκετά απογοητευτικά για την πρωινή εκπομπή του Open, στην οποία συμμετέχει ο Τριαντάφυλλος με τίτλο καλοκαίρι not.
Παρά τον αρχικό ενθουσιασμό, που αποδεικνύεται από το υψηλό ποσοστό τηλεθέασης πάνω από 20% στην πρεμιέρα της εκπομπής, τα νούμερα έχουν συρρικνωθεί δραματικά, με την τηλεθέαση να κατρακυλά μόλις τέσσερις ημέρες μετά την έναρξη.
Η πτώση της τηλεθέασης είναι ενδεικτική της απογοητευσης του κοινού, που πιθανόν περίμενε κάτι διαφορετικό από αυτό που παρουσιάζεται στην εκπομπή. Μολονότι η αρχική περιέργεια και ενδιαφέρον του κοινού ήταν ισχυρά, φαίνεται ότι αυτό δεν αρκούσε για να διατηρηθεί η τηλεθέαση.
Επιπροσθέτως, η σημαντική μείωση της τηλεθέασης έχει επίσης επιπτώσεις στα διαφημιστικά έσοδα του καναλιού. Πρόκειται για ένα σημαντικό ζήτημα, καθώς τα διαφημιστικά έσοδα είναι καίρια για την χρηματοδότηση των τηλεοπτικών εκπομπών.
Τα περιορισμένα διαφημιστικά έσοδα θέλουν υπό αμφισβήτηση τη βιωσιμότητα της εκπομπής.
Αναλογίζοντας την κατάσταση, δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο η συνέχεια της εκπομπής να επαναξιολογηθεί τις επόμενες ημέρες.