Στην απογευματινή ζώνη της 24ης Σεπτεμβρίου, κυριαρχούν τα τηλεπαιχνίδια, τα οποία συνεχίζουν να είναι εξαιρετικά δημοφιλή στο ελληνικό κοινό. Οι απογευματινές ώρες αποτελούν έναν κρίσιμο χρόνο για την ψυχαγωγία, καθώς το κοινό επιστρέφει από τις καθημερινές του δραστηριότητες και αναζητά χαλαρή αλλά συναρπαστική διασκέδαση. Τα τηλεπαιχνίδια προσφέρουν αυτήν την ευκαιρία, συνδυάζοντας την αγωνία και τη διασκέδαση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία τηλεθέασης, η εκπομπή “Τροχός της Τύχης” στο Star κατέκτησε την πρώτη θέση στο δυναμικό κοινό με 17.7% και ακόμα υψηλότερη επίδοση στο συνολικό κοινό με 20.9%. Ο κλασικός χαρακτήρας του παιχνιδιού παραμένει σταθερός πόλος έλξης για τους τηλεθεατές.
Το “Deal” του Alpha, με παρουσιαστή τον Γιώργο Θαναηλάκη, συνέχισε να είναι μια από τις πιο δημοφιλείς επιλογές, σημειώνοντας 16.1% στο δυναμικό κοινό και 14.2% στο συνολικό. Η δυνατότητα του παιχνιδιού να κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον των παικτών και του κοινού το καθιστά σταθερά στην κορυφή της απογευματινής ζώνης.
Η ενημερωτική εκπομπή “Live News” στο Mega καταφέρνει να διατηρεί υψηλά ποσοστά τηλεθέασης, με 13.8% στο δυναμικό κοινό και 20.6% στο συνολικό. Αν και δεν πρόκειται για τηλεπαιχνίδι, η εκπομπή αυτή συνδυάζει ενημέρωση και γρήγορη ροή πληροφοριών, γεγονός που της χαρίζει αξιοσημείωτη απήχηση.
Το “The Chase” στο Mega, ένα τηλεπαιχνίδι γνώσεων με ιδιαίτερο φορμάτ, σημείωσε 11.9% στο δυναμικό κοινό και 13.4% στο συνολικό. Πρόκειται για ένα από τα παιχνίδια που συνδυάζουν τη γρήγορη σκέψη με την αγωνία, γεγονός που το καθιστά αγαπητό σε μεγάλο μέρος του κοινού.
Η εκπομπή “Cash or Trash” του Star, αν και συγκέντρωσε 11.3% στο δυναμικό κοινό και 13.5% στο συνολικό, συνεχίζει να προσφέρει ένα πρωτότυπο και ελκυστικό φορμάτ, στο οποίο οι συμμετέχοντες καλούνται να αποτιμήσουν παλιά αντικείμενα, προσελκύοντας όσους ενδιαφέρονται για ιστορικές και συλλεκτικές αξίες.
Το τηλεπαιχνίδι “5 x 5” στον ANT1, με 11.2% στο δυναμικό κοινό και 11.4% στο συνολικό, συνεχίζει να έχει πιστό κοινό, βασισμένο στην απλότητα του παιχνιδιού και την οικογενειακή του φύση.
Στην κατηγορία των υπόλοιπων προγραμμάτων, το “Ηλέκτρα” της ΕΡΤ1 σημείωσε 6% στο δυναμικό και 12.4% στο συνολικό κοινό, ενώ το “My Style Rocks” στο ΣΚΑΪ σημείωσε 5.4% στο δυναμικό κοινό και 6.5% στο συνολικό, προσφέροντας ένα πιο εξειδικευμένο περιεχόμενο μόδας.