Η ηλεκτροκίνηση στα αυτοκίνητα έως τώρα έχει να αντιμετωπίσει 3 βασικά και σημαντικά προβλήματα. Το θέμα της αυτονομίας, το θέμα της γρήγορης φόρτισης αλλά και το θέμα της αντοχής των μπαταριών
Ο κόσμος θέλει πολλά χιλιόμετρα, πολλούς κύκλους φόρτισης χωρίς να πέφτει η χωριτικότητα και
Ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που κατοχύρωσε η Tesla, φαίνεται ότι φέρνει πιο κοντά την μπαταρία που όχι μόνο θα αντέχει πολύ περισσότερο από το ίδιο το ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο οποίο θα είναι τοποθετημένη, αλλά θα….
ρίξει και το κόστος της στα στα 100 δολάρια/kWh.
Το εν λόγω δίπλωμα ευρεσιτεχνίας έχει τίτλο «Μέθοδος σύνθεσης ηλεκτροδίων νικελίου-κοβαλτίου-αλουμινίου» και περιγράφει μια νέα μέθοδο σύνθεσης ηλεκτροδίων που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή των στοιχείων των μπαταριών. (…)
Ερευνητές που συμμετείχαν στο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σημείωσαν ότι αυτή η διαδικασία βοήθησε στην ανάπτυξη ενός μονοκρυσταλλικού NCA χωρίς επικαθήσεις που επέτρεψε στα στοιχεία της μπαταρίας να επιτύχουν πάνω από 4.000 κύκλους φόρτισης.
Οι μπαταρίες της Tesla βρίσκονται πάντα σε κατάσταση βελτίωσης και με την πάροδο των ετών, τα κελιά που χρησιμοποιεί η εταιρεία για τα οχήματά της και τα συστήματα αποθήκευσης ενέργειας έχουν γίνει πιο πυκνά σε ενέργεια.
Διαβάστε τη συνέχεια
Follow Koolnews.gr στο Google News