Για όλους τους ελληνάρες εξυπνάκηδες που λένε γιατί δεν αφήνουμε ένα ραφαλ να πάρουμε 10 πυροσβεστικά καλό είναι να μάθουν και να διαβάσουν τα εξής επειδή η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια.
Ας ξέρει ο κόσμος τι συμβαίνει με τα πυροσβεστικά αεροπλάνα τελικά
Σε όλο τον κόσμο πυροσβεστικά αεροπλάνα έχουν οι Μεσογειακές χώρες της Ευρώπης και κυρίως Ισπανία Γαλλία Ιταλία Ελλάδα καθώς και Τουρκία Ισραήλ Πορτογαλία. Επίσης οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής στις παράκτιες περιοχές, ο Καναδάς λίγα συγκριτικά με την έκταση που έχει, η Ρωσία και η Αυστραλία.
Η ζήτηση για νέα αεροπλάνα είναι τόσο μικρή, εξαιτίας του μικρού αγοραστικού κοινού που υπάρχει που έχει αναγκάσει την εταιρεία καναντέρ (αλλαξε όνομα στη συνέχεια) να έχει σταματήσει από το 2005 λόγω έλλειψης παραγγελιών.
Αυτό που κάνει η συγκεκριμένη εταιρεία είναι να συγκεντρώνει παραγγελίες και μόλις λάβει ένα ικανοποιητικό αριθμό να βάζει τα αεροπλάνα για παραγωγή. Η Ελλάδα ρυθμίζει αυτή τη στιγμή την παραγωγή αφού έχει κάνει ήδη οχτώ παραγγελίες για καινούργια αεροπλάνα και ανακατασκευή άλλων 7.
Μόλις η εταιρεία λάβει έναν συγκεκριμένο αριθμό παραγγελιών θα επαναλειτουργήσει τη γραμμή παραγωγής που όμως μπορεί να παράξει ένα με ενάμιση αεροπλάνα το χρόνο. Η εταιρεία είναι μια βιοτεχνία της κατηγορίας, δεν είναι σαν τη Boeing και την Airbus που κατασκευάζουν μαζικά αεροσκάφη.
Στον πλανήτη, εδώ και 25 χρόνια έχουν κατασκευαστεί μόλις 25 αεροπλάνα της νεότερης έκδοσης. Τα περισσότερα τα έχουμε εμείς, οι Ιταλοί, οι Γάλλοι, και οι Ισπανοί».
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αυτές καθότι δεν κατασκευάζονται αεροπλάνα μόνο για την Ελλάδα η παράδοση των 7 νέων αεροσκαφών θα φτάσει μέχρι το τέλος της δεκαετίας δηλαδή το 2030.
Δεν είναι τα χρήματα δεν είναι η θέληση κάποιου να αποκτήσει πυροσβεστικό αεροπλάνο είναι η μία και μοναδική εταιρεία που παράγει τα συγκεκριμένα αεροσκάφη και αυτή είναι η δυνατότητα που έχει να εξυπηρετεί νέες παραγγελίες
Υπάρχουν πυροσβεστικά αεροπλάνα στην Ελλάδα αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο που είναι από το 1973 τα οποία όταν συντηρούνται καλά αν και γερασμένα είναι αξιόπλοα και ικανότητα επιχειρησιακά όμως εξαιτίας ότι διαθέτουν συρματόσχοινα στα πηδάλια και όχι υδραυλικά ή ηλεκτρονικά συστήματα χρειάζονται συγκεκριμένη συντήρηση μετά από κάποιες ώρες πτήσεων.
Αυτός είναι και ο λόγος που καθηλώνει για αρκετά μεγάλο διάστημα μετά από εντατική χρήση.
Αυτή τη στιγμή η Ελλάδα έχει συγκεντρώσει έναν από τους μεγαλύτερους στόλους αεροπορικών εναέριων μέσων που φτάνουν περίπου τα 40 συνολικά πυροσβεστικά αεροπλάνα και ελικόπτερα.
Για τα ελικόπτερα Ericsson καλό είναι να ξέρετε οτι δεν υπάρχουν. «Είναι στρατιωτικά ελικόπτερα που αποσύρθηκαν από τον αμερικανικό στρατό μετά το Βιετνάμ. Τα αγόρασαν 2 εταιρείες τα αποθήκευσαν στην Αριζόνα και ανακατασκευάζουν εκείνα. Δεν κατασκευάζουν καινούργια. Επιπλέον, οι τιμές τους – επειδή είναι μονοπώλιο – είναι εξωπραγματικές».