Ο γνωστός ραδιοφωνικός παραγωγός Ποσειδώνας Γιαννόπουλος σχολίασε αιχμηρά τη συνέντευξη που εξασφάλισε ο Fipster με την Άννα Βίσση, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι δεν θα υπάρξει επανάληψη αυτής της συνεργασίας. Οι δηλώσεις του έγιναν στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου, όπου ο Γιαννόπουλος μίλησε για την προσωπική του σχέση με την τραγουδίστρια, αλλά και για την εντύπωση που, όπως είπε, πιθανότατα της άφησε η στάση του Fipster.
«Όταν έπαιρνα συνεντεύξεις από την Άννα, ο Fipster δεν ήταν ούτε σπερματοζωάριο»
Ο Ποσειδώνας Γιαννόπουλος δεν δίστασε να τοποθετηθεί με καυστικό τρόπο, σχολιάζοντας τη φράση του Fipster ότι η συνέντευξή του με την Άννα Βίσση προκάλεσε ζήλεια σε άλλα τηλεοπτικά πρόσωπα.
«Έχει απόλυτο δίκιο να κοκορεύεται που πήρε συνέντευξη από την Άννα Βίσση, γιατί προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα υπάρξει δεύτερη! Με την Άννα κάναμε συνεντεύξεις κάθε χρόνο, όταν το συγκεκριμένο παιδί δεν ήταν ακόμα ούτε σπερματοζωάριο.»
Ο ραδιοφωνικός παραγωγός υπογράμμισε ότι η τραγουδίστρια δεν εκτιμά την αλαζονική στάση και ότι αυτό ενδέχεται να επηρεάσει τη μελλοντική τους συνεργασία:
«Δεν θα είναι ιδιαίτερα αρεστό στην Άννα ότι κάποιος κοκορεύεται και δείχνει αλαζονεία και έπαρση χρησιμοποιώντας τη συνέντευξη που έτυχε να του δώσει.»
Κριτική και για τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη
Στη συνέχεια της συνέντευξης, ο Γιαννόπουλος σχολίασε και την κριτική που άσκησε η τηλεκριτικός Πόπη Διαμαντάκου στο «Maestro» του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, υποστηρίζοντας τη θέση της.
«Η Πόπη Διαμαντάκου θεοποιεί το Maestro και λέει το ευνόητο: ότι η ηθοποιία δεν είναι το φόρτε του Χριστόφορου Παπακαλιάτη. Δεν αμφισβητούμε βέβαια το δικαίωμα του δημιουργού να πρωταγωνιστεί στο έργο του.»
Ο Γιαννόπουλος συμφώνησε με την κριτική, επισημαίνοντας ότι κάποιοι ίσως δεν κατάλαβαν το πραγματικό νόημά της.
Συμπέρασμα
Οι δηλώσεις του Ποσειδώνα Γιαννόπουλου αναζωπυρώνουν τη συζήτηση γύρω από τις συνεντεύξεις των καλλιτεχνών και τη σημασία της προσωπικής στάσης των δημοσιογράφων και δημιουργών. Με την αιχμηρή του γλώσσα, έφερε στο προσκήνιο ζητήματα που αφορούν τη διαχείριση της δημοσιότητας και τη σχέση μεταξύ αλαζονείας και επαγγελματισμού.