Η τηλεοπτική κούρσα της 20ης Νοεμβρίου ανέδειξε ξεκάθαρα νικητή το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» του MEGA, το οποίο κατάφερε να συγκεντρώσει το εντυπωσιακό 28,5% στο δυναμικό κοινό και 29,4% στο σύνολο, κερδίζοντας την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των τηλεθεατών.
Στη δεύτερη θέση, το «Ράδιο Αρβύλα» του ΑΝΤ1 πέτυχε 17,1% στο δυναμικό κοινό και 14,6% στο σύνολο, δείχνοντας πως διατηρεί μια σταθερή βάση θαυμαστών. Ο «Άγιος Έρωτας» του ALPHA ακολούθησε με 12,8% στο δυναμικό κοινό και 15,7% στο σύνολο, συνεχίζοντας να έχει τη δική του ισχυρή απήχηση.
Αξιοσημείωτη είναι η πορεία του «Grand Hotel» στον ΑΝΤ1, που κατέγραψε 10,3% στο δυναμικό κοινό και 14,3% στο σύνολο, διατηρώντας ενδιαφέρον στο κοινό που αγαπά το μυστηριώδες στοιχείο και την πλοκή της σειράς.
Η βραδιά περιελάμβανε επίσης:
- Το «VIP – Καλά Γεράματα» στον ΑΝΤ1 με 7,4% στο δυναμικό και 7,7% στο σύνολο.
- Τη «Φάρμα» του Star, η οποία έφτασε το 6,3% στο δυναμικό κοινό και 6,1% στο σύνολο.
- Το «Survivor» του ΣΚΑΪ που παρέμεινε σταθερό με 4,2% στο δυναμικό κοινό και 5,6% στο σύνολο.
- Τέλος, «Η Παραλία» στην ΕΡΤ1 σημείωσε 3,8% στο δυναμικό κοινό και 4,1% στο σύνολο.
Η κυριαρχία του «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» δείχνει ότι το χιούμορ και η πολιτική σάτιρα συνεχίζουν να αποτελούν ισχυρό πόλο έλξης για το ελληνικό κοινό, ενώ σειρές όπως ο «Άγιος Έρωτας» και το «Grand Hotel» διατηρούν το ενδιαφέρον με τη συναισθηματική τους φόρτιση και την καλογραμμένη πλοκή.