Η ταχύτερη αγωνιστική γραμμή σε αυτή την περίπτωση είναι πιθανότατα εκείνη που ακολουθεί την πιο ομαλή και ανοιχτή τροχιά, επιτρέποντας τη μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου από τη στροφή.
Ανάλυση των τριών γραμμών:
-
Μπλε γραμμή
- Κάνει πολύ ανοιχτή είσοδο στη στροφή και μετά στρίβει απότομα προς το apex.
- Ωστόσο, η έξοδος είναι πολύ κλειστή, κάτι που μπορεί να αναγκάσει τον οδηγό να επιβραδύνει περισσότερο απ’ όσο χρειάζεται.
-
Κόκκινη γραμμή
- Ακολουθεί μια ενδιάμεση τροχιά, εξισορροπώντας μια ικανοποιητική είσοδο και πιο σφιχτό apex.
- Δεν αξιοποιεί στο έπακρο τη δυνατότητα για μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου.
-
Πράσινη γραμμή
- Ακολουθεί την πιο ανοιχτή και ομαλή τροχιά, γεγονός που επιτρέπει μεγαλύτερη ταχύτητα μέσα και έξω από τη στροφή.
- Συμβαδίζει με τη βασική αρχή της ιδανικής αγωνιστικής γραμμής: ανοιχτή είσοδος, καθυστερημένο apex και ανοιχτή έξοδος.
Συμπέρασμα:
Η πράσινη γραμμή φαίνεται να είναι η ταχύτερη, καθώς επιτρέπει υψηλότερη ταχύτητα εξόδου, που είναι κρίσιμη για γρηγορότερους γύρους. Στους περισσότερους αγώνες, η ταχύτητα εξόδου από τη στροφή είναι πιο σημαντική από τη μέγιστη ταχύτητα εισόδου, γι’ αυτό η πιο ανοιχτή και ομαλή τροχιά συνήθως προσφέρει το καλύτερο αποτέλεσμα.
Follow Koolnews.gr στο Google News