Η Kylie Jenner έγινε η πρώτη γυναίκα που έφτασε τους 300 εκατομμύρια followers στο Instagram, με το ένα τρίτο των followers της να είναι ψεύτικοι. Τα αποτελέσματα δείχνουν επίσης ότι η Kylie και η Kendall Jenner και η Blake Lively έχουν τους μεγαλύτερους fake followers!
Η make up mogul, Kylie Jenner έχει τους περισσότερους fake followers στο Instagram με σχεδόν 29% ύποπτων λογαριασμών στο προφίλ της!
- Οι Kendall Jenner, Justin Bieber και Rihanna βρίσκονται ψηλά στη λίστα με τα υψηλότερα ποσοστά fake followers.
- 9 από τους 25 (36%) διάσημους της λίστας με τους περισσότερους ύποπτους Instagram λογαριασμούς είναι από τη μουσική βιομηχανία.
Ρίχνοντας μία γρήγορη ματιά στους Instagram ακόλουθους των διασημότερων influencers του πλανήτη, διαπιστώνει κανείς ότι οι αριθμοί είναι σχεδόν εκφοβιστικοί. Φυσικά αυτό δεν είναι σοκαριστικό διότ είναι γνωστό ότι τα ψεύτικα προφίλ και τα bots είναι άπειρα με αποτέλεσμα να επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό τα νούμερα που βλέπουμε.
Το Fasthosts.co.uk ερεύνησε τους λογαριασμούς διασήμων και influencers και αποκάλυψε τους 25 που συγκεντρώνουν το υψηλότερο ποσοστό σε fake followers:
Η Kylie Jenner βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με το υψηλότερο ποσοστό ψεύτικων ακολούθων. Από τα 301 εκατομμύρια προφιλ που ακολουθούν την Kylie, 85 εκατομμύρια λογαριασμοί ανήκουν σε ύποπτους λογαριασμούς. Αυτός ο αριθμός ισοδυναμεί με σχεδόν 8 φορές τον πληθυσμό της Ελλάδας! Οι Jenners και οι Kardashians κυριαρχούν στην λίστα με την Kendall Jenner, Kim and Kourtney Kardashian να βρίσκονται όλες στο top 10.
Πολλοί influencers, τραγουδιστές, αθλητές και ηθοποιοί συγκαταλέγονται στις 25 κορυφαίες προσωπικότητες με τους περισσότερους Instagram fake followers. Αξίζει να σημειωθεί πως ενιά από τους είκοσι πέντε διάσημους της λίστας εργάζονται στη μουσική βιομηχανία!
Η ύπαρξη ψεύτικων ή «bot» ακολούθων, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι οι διάσημοι πλήρωσαν για να αποκτήσουν περισσότερους followers. Οι fake followers δεν είναι ένα αντιπροσωπευτικό παράδειγμα της φήμης των διάσημων, αλλά πολλοί άνθρωποι μπορεί να συνδέουν τον αριθμό των ακολούθων τους με την αξία ή τη δημοτικότητά τους γι’αυτό είναι σημαντικό να μην συγχέει κανείς τα παραπάνω.
Μπορείτε να βρείτε ολόκληρη την μελέτη εδώ