Το reality show “TV Queen”, το οποίο στόχευε στην ανεύρεση της επόμενης μεγάλης Ελληνίδας παρουσιάστριας, αποτέλεσε μία από τις μεγαλύτερες αποτυχίες στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης. Το project, με παρουσιάστρια την Ιωάννα Μαλέσκου και παραγωγό τον Νίκο Κοκλώνη, καθώς και με μία κριτική επιτροπή που απαρτιζόταν από καταξιωμένα πρόσωπα του χώρου, κατέληξε σε φιάσκο με την τηλεθέαση να φτάνει μόλις το 1.8%.
Η αποτυχία της παρουσιάστριας και των κριτών
Η Ιωάννα Μαλέσκου, παρά τις υψηλές προσδοκίες, δεν κατάφερε να συγκινήσει το κοινό. Η παρουσία της στην οθόνη χαρακτηρίστηκε από την έλλειψη δυναμικής και αυθεντικότητας, στοιχεία απαραίτητα για την επιτυχία ενός τέτοιου προγράμματος. Ο Νίκος Κοκλώνης, με την εμπειρία του στην παραγωγή τηλεοπτικών προγραμμάτων, απέτυχε να δημιουργήσει ένα concept που να μπορεί να κερδίσει το ενδιαφέρον των τηλεθεατών.
Η κριτική επιτροπή, παρά τις προσπάθειές της, δεν μπόρεσε να εμπνεύσει ή να καθοδηγήσει τις διαγωνιζόμενες με τρόπο που να δημιουργεί ενδιαφέρον. Η έλλειψη χημείας μεταξύ των μελών της επιτροπής και οι μονότονες κρίσεις τους οδήγησαν σε μια προβλέψιμη και βαρετή τηλεοπτική εμπειρία.
Η χαμηλή τηλεθέαση και η απόφαση για πρόωρη λήξη
Η τηλεθέαση του “TV Queen” ήταν απογοητευτική από την αρχή. Τα νούμερα τηλεθέασης δεν άφησαν περιθώρια για να συνεχιστεί το show σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό. Έτσι, το “TV Queen” θα ολοκληρωθεί πολύ νωρίτερα από το προγραμματισμένο. Απόψε, Παρασκευή 31 Μαΐου, θα μεταδοθεί εκτάκτως ο ημιτελικός, ενώ ο τελικός προγραμματίζεται, εκτός απροόπτου, για την Κυριακή 16 Ιουνίου.
Η απόφαση για την επίσπευση του φινάλε πάρθηκε λόγω των χαμηλών πτήσεων στην τηλεθέαση. Το project είχε πολύ χαμηλότερη από τις προσδοκίες των συντελεστών αποδοχή από το τηλεοπτικό κοινό, γεγονός που δεν άφησε και πολλά περιθώρια για τη συνέχιση της εκπομπής.
Το “TV Queen” αποτελεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της απόστασης που μπορεί να υπάρχει μεταξύ των προσδοκιών των παραγωγών και της πραγματικής αποδοχής από το κοινό. Η αποτυχία αυτή διδάσκει πως η επιτυχία ενός τηλεοπτικού προγράμματος δεν εξαρτάται μόνο από τα ονόματα που συμμετέχουν, αλλά και από την αυθεντικότητα, τη δυναμική και τη σύνδεση με το κοινό.