Εκπαίδευση είναι αυτό που μένει όταν έχουμε ξεχάσει καθετί που μάθαμε στο σχολείο έλεγε ο Αινστάιν!
Και ένα απο αυτά που όλοι έμαθαν στο σχολείο είναι να συγκρίνουν ίσες ποσότητες.
Κλάσματα με ίδιο παρονομαστή στα μαθηματικά, θερμοκρασίες και μεγέθη στην ίδια μονάδα μέτρησης έλεγε η Φυσική, κανονικές συνθήκες ή ίδιες έλεγε η Χημεία, μήλα με μήλα και πορτοκάλια με πορτοκάλια έλεγε η δασκάλα στο δημοτικό. Ε και;
Όταν υπάρχουν άνθρωποι που συγκρίνουν μόνο νούμερα η λογική σταματά
Viral έχει γίνει η πιο πάνω εικόνα στο μέσα κοινωνικής δικτύωσης με δεκάδες χιλιάδες κοινοποιήσεις και σχόλια.
Για σένα λοιπον βλακάκο γιατι κάποια στιγμή πρέπει και να ακούς ο δεικτης και η πιθανότητα μετάδοσης δεν εχει καμια σχέση σε ανομοιες συνθηκες
Να πεις 15 ή 25 παιδια στην ταξη με μασκα να πω ναι. Μικροτερη πιθανοτητα αν τα παιδιά είναι λιγότερα.
Να πεις 25 παιδια σε 30 ή σε 80 τετραγωνικά παλι να πω ναι, πιο καλά σε περισσότερα τετραγωνικά.
Να συγκρινεις ετσι ξερα 9 ατομα σε πλατεια με 25 σε αιθουσα καμια συγκριση.
Δεν εννοει κανεις 9 διασπαρτα σε μια πλατεια, ενας εδω ενας παραπέρα, αλλα 9 ατομα σε μια παρέα, χωρις μασκες και κανεις δε συγκρινει τη μια κατασταση με την αλλη.
Ο παρονομαστης δεν ειναι ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ και που ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ αλλα πως θα προστατευόμαστε σε καθε κατασταση περισσότερο
Στην εικονα πιο κατω για παραδειγμα ειναι πιο πιθανο ενα παιδακι που κανει προπονηση για μπαλα να κολλησει το αλλο αφου καποια ειναι ακομα και αγκαλια και ας ειναι σε εξωτερικο χωρο, παρά τα ιδια παιδάκια σε μια αιθουσα 35 τετραγωνικων ένα σε καθε θρανίο και με μάσκα.
Για οσους λοιπον κοιτανε μονο νουμερα με τη λογική της Viral εικονας τα μαθηματικά θε έπρεπε για τη μετάδοση των ΣΜΝ να έλεγαν αυτα:
Κάνοντας ΣEΧ με 9 ΧΩΡΙΣ μετρα προφυλαξης (Αναλογα με το 9 σε πλατεια χωρις μασκες) δεν κολλάς καποιο ΣΜΝ (ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΙΘΑΝΟ ΔΛΔ)
ενω κάνοντας ΣEΧ με 25 ΜΕ μετρα προφυλαξης κολλάς ΣΜΝ (ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΠΙΣΗΣ)
Ενω οι ερευνες δεκάδων ετών λένε άλλα! Λαμβάνεις μέτρα προστασιας και ελαχιστοποιείς τον κίνδυνο!
Follow Koolnews.gr στο Google News