Αφού έφυγαν οι followers από την Ιωάννα Τούνη για να κάνουν τη δική τους επανάσταση, ένα ταξίδι δύο iPhone δύο iPad και κάτι άλλα ψιλά ήταν αρκετά για να επιστρέψουν πάνω από 5.000 στον προσωπικό της λογαριασμό στο instagram
Σε συνεργασία με κάποια από τις εταιρίες η οποία την στηρίζει έβγαλε τα δώρα ανέβασε το Story και τη δημοσίευση και ξεκίνησε να γεμίζει ξανά το σακούλι.
Κατά πόσο βέβαια είναι σωστή τακτική από εταιρείες να συνεργάζονται με πρόσωπα τα οποία έχουν πολύ μεγάλο αρνητικό πρόσημο είναι επιλογή του τμήματος μάρκετινγκ της κάθε εταιρείας και αρκετές τη στηρίζουν.
Η Ιωάννα Τούνη πάντως σε κάθε περίπτωση κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα. Καβατζάρει followers ταΐζοντας τους δώρα. Είναι ένα κοινό χαμηλής αγοραστικής δύναμης όμως δεν παύουν να είναι Έλληνες χρήστες του Instagram και αυτό μετράει για εκείνη αφού τα νούμερα είναι νούμερα και αυτά κοιτούν οι μικρότερες εταιρίες που είναι και ο βασικός χορηγός της κ Τούνη