Η λατίνα σταρ, Τζένιфер Λόπεζ, στα 54 της χρόνια, είναι πιο εκθαμβωτική από ποτέ και το αποδεικνύει με την πρόσφατη καμπάνια της για την ιταλική εταιρεία εσωρούχων και loungewear Intimissimi.
Στις νέες φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν τη Δευτέρα, η Λόπεζ, που κατάγεται από το Bronx, εμφανίζεται με τα μαλλιά της πιασμένα, να αποκαλύπτει τη φανταστική της σιλουέτα φορώντας εσώρουχα από τη νέα συλλογή Silky Intimates.
“Αυτό το ύφασμα μοιάζει με μετάξι, αλλά είναι κατασκευασμένο από ένα απίστευτα ανθεκτικό υλικό που αγκαλιάζει το σώμα σας σαν δεύτερο δέρμα”, δήλωσε η σύζυγος του Ben Affleck. “Πάντα αναζητώ υφάσματα υψηλής ποιότητας και άνετη εφαρμογή”, πρόσθεσε η τραγουδίστρια του “This Is Me… Now”.
“Η νέα συλλογή Silky Intimates της Intimissimi είναι τέλεια – έχει κλασικό στιλ και τα υφάσματα είναι πολυτελή”, συνέχισε η Λόπεζ. “Είναι πολύ σημαντικό να νιώθετε άνεση και αυτοπεποίθηση με τα εσώρουχα σας, και αυτή η συλλογή το πετυχαίνει αυτό… Είναι και απολύτως υπέροχη!” Η JLo είναι πρέσβειρα της εταιρείας εδώ και δύο χρόνια.
Η νέα συλλογή διαθέτει έξι κομμάτια φτιαγμένα από την αποκλειστική εξαιρετικά ελαφριά μικροΐνα της Intimissimi. “Σχεδιασμένα στην Ιταλία και χειροποίητα από τεχνίτες εσωρούχων, αυτά τα ελαφριά εσώρουχα επαναπροσδιορίζουν την άνεση και το στιλ για την καθημερινή χρήση”, αναφέρει δελτίο τύπου της εταιρείας.
Η καμπάνια περιστρέφεται γύρω από την «ενδυνάμωση», όπως μοιράστηκε η εταιρεία. “Υπό τη δημιουργική διεύθυνση του Riccardo Ruini, μαζί με το όραμα του σκηνοθέτη Jacob Bixenman και τον φακό του φωτογράφου Norman Jean Roy, η καμπάνια αποτυπώνει με καλλιτεχνικό τρόπο την JLo που ενσαρκώνει την ουσία του προϊόντος φορώντας τα εκλεπτυσμένα εσώρουχια μας και κινούμενη με χάρη ανάμεσα σε λαμπερές μεταξωτές κουρτίνες”, αναφέρει το δελτίο τύπου. “Μια οπτικά εντυπωσιακή εικόνα δημιουργείται από το παιχνίδι ανάμεσα στην ελαφρότητα και την απαλότητα της μικροΐνας και τη λάμψη και την πολυτέλεια του μεταξιού.”
Αυτή η καμπάνια έρχεται λίγο μετά τις δηλώσεις της Λόπεζ για την ανάγκη να “θέτει προτεραιότητα” στην αυτοφροντίδα. Η ποπ σταρ αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα του Χόλιγουντ για δεκαετίες, αλλά έπρεπε να συνειδητοποιήσει πως είναι σημαντικό να αφιερώνει χρόνο στον εαυτό της και μοιράστηκε με τις θαυμάστριες της μερικές από τις αγαπημένες της μάρκες.