Η μάχη για την τηλεθέαση της prime time ζώνης στις 12 Μαρτίου 2025 ήταν σκληρή, με πολλές δημοφιλείς εκπομπές να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για να κερδίσουν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών. Από σειρές και ριάλιτι μέχρι αθλητικά γεγονότα, η βραδιά είχε ποικιλία και προσέλκυσε το ενδιαφέρον διαφορετικών ομάδων κοινού.
Ας δούμε αναλυτικά πώς διαμορφώθηκε ο ανταγωνισμός:
Οι νικητές της βραδιάς
Οι Boomers (ANT1)Το ψυχαγωγικό πρόγραμμα του ANT1 σημείωσε 20,1% στο δυναμικό κοινό και 18,2% στο σύνολο, κατακτώντας την κορυφή στην κατηγορία του δυναμικού κοινού.
Άγιος Έρωτας (Alpha)Η δημοφιλής σειρά του Alpha κατάφερε 18,6% στο δυναμικό κοινό και 20,7% στο σύνολο, κερδίζοντας την πρώτη θέση στο γενικό σύνολο τηλεθέασης.
Οι δυνατοί ανταγωνιστές
Grand Hotel (ANT1) – Με 15% στο δυναμικό κοινό και 19,1% στο σύνολο, η δραματική σειρά κράτησε το ενδιαφέρον των τηλεθεατών.
Ποδόσφαιρο: Ατλέτικο Μαδρίτης – Ρεάλ Μαδρίτης (MEGA) – Ο ισπανικός ποδοσφαιρικός “εμφύλιος” προσέλκυσε τους φιλάθλους, φτάνοντας το 15,9% στο δυναμικό κοινό και το 17,3% στο σύνολο.
MasterChef (Star) – Το ριάλιτι μαγειρικής εξακολουθεί να έχει το δικό του κοινό, με 15,8% στο δυναμικό και 13,3% στο σύνολο.
Ο Τιμωρός (Alpha) – Με 13,1% στο δυναμικό και 15,7% στο σύνολο, η σειρά κράτησε σταθερά τους θεατές του.
Τα προγράμματα που έμειναν πιο πίσω
Παιχνίδια Εκδίκησης (ANT1) – Σημείωσε 12,9% στο δυναμικό κοινό και 13,8% στο σύνολο, δείχνοντας ότι το κοινό είχε ισχυρές εναλλακτικές.
Η Παραλία (ΕΡΤ1) – Παρά τη σταθερή του βάση, το δράμα της ΕΡΤ έμεινε χαμηλά με 3,2% στο δυναμικό κοινό και 4,2% στο σύνολο.