Σαφώς και θα μας επιστρέψετε την έκφρση “γελάει ο κόσμος” καθώς εκεί συμβαίνει πραγματικός πόλεμος και σκοτώνονται χιλιάδες αθώοι όμως αναφερόμαστε στην προχειρότητα ενός κατά τα άλλα παντοδύναμου στρατού!
Τα πράγματα για τους Ρώσους θα μπορούσαν να είχαν γίνει και δραματικά αν η Ουκρανία διέθετε βομβαρδιστικά αεροπλάνα και μπορούσε να χτυπήσεις ακινητοποιημένες φάλαγγες των Ρώσων
Το λόγο που έχουν κολλήσει πολλά ρωσικά οχήματα στη λάσπη την Ουκρανία προσπαθούν να φωτίσουν στρατιωτικοί αναλυτές αλλά και χρήστες των κοινωνικών μέσων δικτύωσης!
Πολλές φορές η παρατηρητικότητα ενός χρήστη που δεν είναι στρατιωτικός αναλυτής μπορεί να συμβάλει στη λύση του μυστηρίου και σύμφωνα με μία ανάρτηση αυτό φαίνεται να συμβαίνει με τα οχήματα του ρωσικού στρατού!
Μία ανάρτηση στο διαδίκτυο έρχεται να φέρει στην επιφάνεια μία πιο απλή εξήγηση: τα ακατάλληλα λάστιχα των οχημάτων.
ΝΑΙ ο λόγος που κόλλησαν είναι τα φθηνά ελαστικά. Αντί να βάλουν ακριβά τα ελαστικά της Michelin έχουν βάλει αντίγραφα από μία κινεζική εταιρεία και αυτά έχουν δημιουργήσει προβλήματα. Συγκεκριμένα μετά από την παρατήρηση εός χρήστη ανέλαβε ένας καθηγητής πανεπιστημίου
Την ανάρτηση αυτή την έκανε ένας καθηγητής του Πανεπιστημίου του Σικάγο με το όνομα Karl Muth, ο οποίος έχει εξειδίκευση στα ελαστικά. Και όπως υποστηρίζει, για την ακινησία των ρωσικών οχημάτων το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης έχουν τα φθηνά κινέζικα λάστιχα που φορούν.
Όπως λέει στην ανάρτησή του και έχοντας ως βάση μία εικόνα που κυκλοφορεί από τους Ρώσους με ένα όχημα που έχει κολλήσει στην λάσπη, τα ελαστικά του δεν είναι τα κλασικά Σοβιετικού τύπου λάστιχα, αλλά είναι κινέζικα στρατιωτικά ελαστικά, ενός πολύ συγκεκριμένου μάλιστα τύπου, τα Yellow Sea YS20.
Tα ελαστικά αυτά εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στην Σομαλία και στο Σουδάν και είναι πολύ κακές αντιγραφές των Κινέζων στα εξαιρετικά Michelin XZL.
Το πρόβλημα με τα φθηνά στρατιωτικά ελαστικά είναι ότι αν τα αφήσεις ακίνητα για μήνες σε ένα μέρος, τα πλαϊνά τους “ξεραίνονται” και γίνονται εύθραυστα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να λειτουργήσουν ή να κλατάρουν όταν χρειαστεί να κινηθούν με χαμηλές πιέσεις, όπως συμβαίνει στις πολεμικές επιχειρήσεις σε εδάφη με χαμηλή πρόσφυση και σαθρές επιφάνειες.
μία ανάρτηση στο διαδίκτυο έρχεται να φέρει στην επιφάνεια μία πιο απλή εξήγηση: τα ακατάλληλα λάστιχα των οχημάτων.
Την ανάρτηση αυτή την έκανε ένας καθηγητής του Πανεπιστημίου του Σικάγο με το όνομα Karl Muth, ο οποίος έχει εξειδίκευση στα ελαστικά. Και όπως υποστηρίζει, για την ακινησία των ρωσικών οχημάτων το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης έχουν τα φθηνά κινέζικα λάστιχα που φορούν.
Όπως λέει στην ανάρτησή του και έχοντας ως βάση μία εικόνα που κυκλοφορεί από τους Ρώσους με ένα όχημα που έχει κολλήσει στην λάσπη, τα ελαστικά του δεν είναι τα κλασικά Σοβιετικού τύπου λάστιχα, αλλά είναι κινέζικα στρατιωτικά ελαστικά, ενός πολύ συγκεκριμένου μάλιστα τύπου, τα Yellow Sea YS20.
Tα ελαστικά αυτά εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στην Σομαλία και στο Σουδάν και είναι πολύ κακές αντιγραφές των Κινέζων στα εξαιρετικά Michelin XZL.
Το πρόβλημα με τα φθηνά στρατιωτικά ελαστικά είναι ότι αν τα αφήσεις ακίνητα για μήνες σε ένα μέρος, τα πλαϊνά τους “ξεραίνονται” και γίνονται εύθραυστα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να λειτουργήσουν ή να κλατάρουν όταν χρειαστεί να κινηθούν με χαμηλές πιέσεις, όπως συμβαίνει στις πολεμικές επιχειρήσεις σε εδάφη με χαμηλή πρόσφυση και σαθρές επιφάνειες.