Πριν από δύο περίπου χρόνια όταν η Ελένη Μενεγάκη αποφάσισε να φύγει από την τηλεόραση το είχαμε γράψει πρώτοι.
Δεν παράτησε η Ελένη Μενεγάκη την τηλεόραση, η τηλεόραση την εγκατέλειψε και αυτό αποδεικνύεται ένα μόλις μήνα μετά την επιστροφή της στο Mega.
Η Ελένη Μενεγάκη σε ένα κανάλι που πάει για εξαιρετικά από άποψη τηλεθέασης τόσο με την Ελεονώρα Μελέτη το πρωί όσο και με τη τη Δανάη Μπάρκα στη συνέχεια συγκεντρώνει μόλις 10% τηλεθέαση στο γενικό σύνολο.
Επίσης γράψαμε όταν ξεκίνησαν όλες οι εκπομπές ότι η τηλεθέαση θα κάτσει όπως λέμε και θα δείχνει δείγματα σταθεροποίησης μετά από ένα μήνα με 40 ημέρες.
Πλέον έχει καταγραφεί μία σταθερότητα στα ποσοστά τηλεθέασης σε όλες τις ζώνες και τις εκπομπές και η Ελένη Μενεγάκη κινείται οριακά σε διψήφιο νούμερο, κοντά στο 10 δηλαδή έχοντας όμως τάσεις να πέσει κι άλλο σε σοκαριστικά μονοψήφια νούμερα.
Σε κάθε περίπτωση όπως και με την Ιωάννα Μαλέσκου δεν καθορίζει μόνο η τηλεθέαση την ζωή μιας εκπομπής αφού όπως λέμε και στην πιάτσα μπορεί να τα φέρνει εμπορικά στο κανάλι.
Η χαμηλή τηλεθέαση σίγουρα έχει επηρεάσει και την Ελένη Μενεγάκη αφού από μόνη της λειτουργεί και ως ατομικό Brand και έχει αρκετές εμπορικές συμφωνίες σε προσωπικό επίπεδο για προώθηση προϊόντων μέσα από το Instagram.
Στο διαδίκτυο αυτό που μετράει περισσότερο είναι κατά πόσο ένας influencer μπορεί να επηρεάσει το αγοραστικό κοινό.
Όσο όμως οι τηλεθεατές γυρνούν την πλάτη στην Ελένη Μενεγάκη τόσο αυτή η αλληλεπίδραση στη γλώσσα του μάρκετινγκ μειώνεται οπότε θα να υπάρχουν αναπροσαρμογές συνολικά.
Αν η τηλεθέαση της Ελένης Μενεγάκη πέσει κάτω από το 10% σε μονοψήφια νούμερα δηλαδή τότε πραγματικά θα μιλάμε για την ανάγκη οριστικής συνταξιοδότησης
Πάντως επιστροφή βασίλισσας με 10% μάλλον για εκθρόνιση μοιάζει.