Η Μπιάνκα Σένσορι έχει γίνει το πιο πολυσυζητημένο όνομα της pop κουλτούρας τους τελευταίους μήνες, όχι για το ταλέντο της στην αρχιτεκτονική, αλλά για τις εμφανίσεις της δίπλα στον Κάνιε Γουέστ. Οι φωτογραφίες της, όπου συχνά μοιάζει πιο πολύ με performance art παρά με καθημερινό ντύσιμο, έχουν προκαλέσει αμέτρητες συζητήσεις.
Και το ερώτημα που πλανάται παντού είναι ένα: Είναι η Μπιάνκα καλά;
Η ιστορία επαναλαμβάνεται – ο Κάνιε και η ανάγκη του για έλεγχο
Ο Κάνιε Γουέστ δεν είναι ένας απλός καλλιτέχνης. Είναι ένας άνθρωπος με αδιαμφισβήτητο ταλέντο, αλλά και ένα ξεκάθαρο ιστορικό ελέγχου και χειραγώγησης στις σχέσεις του. Από την Κιμ Καρντάσιαν, την οποία «έχτισε» αισθητικά κατά τη διάρκεια του γάμου τους, μέχρι την Τζούλια Φοξ, η οποία άλλαξε εντελώς στυλ στα λίγες εβδομάδες που ήταν μαζί, ο Κάνιε έχει μια εμμονή: να μεταμορφώνει τις συντρόφους του σύμφωνα με το δικό του όραμα.
Στην περίπτωση της Μπιάνκα, αυτό το μοτίβο φαίνεται να έχει φτάσει σε ακραία επίπεδα. Εκείνος εμφανίζεται πάντα καλυμμένος από την κορυφή ως τα νύχια, ενώ εκείνη κυκλοφορεί σχεδόν γυμνή – σαν ένα «έκθεμα» που ο ίδιος παρουσιάζει στον κόσμο.
Είναι πραγματικά επιλογή της;
Πολλοί υποστηρίζουν ότι η Μπιάνκα έχει συναίνεση σε αυτή τη δημόσια εικόνα. Όμως, όταν κάποιος βρίσκεται σε σχέση με έναν άνδρα που έχει αποδεδειγμένο ιστορικό ελέγχου, μπορεί ποτέ να είμαστε σίγουροι ότι η συναίνεση είναι πραγματικά συνειδητή;
Η Μπιάνκα ήταν μια επιτυχημένη αρχιτεκτόνισσα πριν γνωρίσει τον Κάνιε. Σήμερα, η ταυτότητά της φαίνεται να περιστρέφεται αποκλειστικά γύρω από εκείνον. Οι φωτογραφίες της γεμίζουν τα social media, αλλά όχι για το έργο της – μόνο για τις προκλητικές εμφανίσεις της και για το αν τελικά είναι «καλά».
Γιατί οι γυναίκες συνεχίζουν να πέφτουν στην ίδια παγίδα;
Δεν είναι η πρώτη φορά που μια νέα, όμορφη και ταλαντούχα γυναίκα αφήνει την προσωπικότητά της να χαθεί δίπλα σε έναν ισχυρό άντρα. Η δόξα, τα χρήματα και η επιρροή είναι μεθυστικά. Η Μπιάνκα ίσως νιώθει ότι κερδίζει περισσότερα απ’ όσα χάνει – μέχρι τη στιγμή που θα αρχίσει να χάνει τον ίδιο της τον εαυτό.
Η Κιμ Καρντάσιαν και η Τζούλια Φοξ κατάφεραν να ξεφύγουν. Θα μπορέσει να το κάνει και η Μπιάνκα;
Θα καταφέρει να ξαναχτίσει τη δική της ταυτότητα;
Σε έναν κόσμο όπου τα πάντα ξεχνιούνται γρήγορα, η Μπιάνκα έχει ακόμα τη δυνατότητα να χαράξει τον δικό της δρόμο. Το ερώτημα, όμως, είναι: θέλει;
Όταν η μόδα γίνεται μέσο ελέγχου – η Μπιάνκα Σένσορι είναι απλά το νέο «έργο» του Κάνιε;
- Είναι αυτό πραγματικά ελευθερία ή ένας νέος τρόπος επιβολής;
- Γιατί τόσες γυναίκες πέφτουν σε σχέσεις ελέγχου με ισχυρούς άντρες;
- Μπορεί η Μπιάνκα να βρει ξανά τον εαυτό της πριν να είναι αργά;
Ένα είναι σίγουρο: Η ιστορία θα δείξει. Και το μόνο που μένει να αναρωτηθούμε είναι αν, όταν τελικά τελειώσει αυτό το κεφάλαιο, θα δούμε τη Μπιάνκα Σένσορι να επιστρέφει ως η γυναίκα που ήταν κάποτε – ή αν θα έχει πλέον χαθεί οριστικά στη σκιά του Κάνιε Γουέστ.