Όταν πριν από 20 χρόνια ξεκίνησε το Big Brother ήταν ένα πρωτοποριακό τηλεοπτικό προϊόν το οποίο ανέτρεψε όλα τα δεδομένα αφού η κάμερα μπήκε για πρώτη φορά στην καθημερινότητα απλών ανθρώπων .
Σήμερα που τα ριάλιτι έχουν γίνει βασικό τηλεοπτικό προϊόν και έχουμε δει ανθρώπους από το να αγωνίζονται για το φαγητό τους μέχρι να ερωτεύονται σε πανελλήνια μετάδοση αυτό που ο κόσμος θέλει να δει είναι οι χαρακτήρες.
Οι φετινοί παίκτες που επιλέχθηκαν για το σπίτι του μεγάλου αδερφού είναι απλά χαρακτηριστικά δείγματα ανθρώπων της ηλικίας τους.
Οι γυναίκες λίγο Instagramer λίγο YouTuber λίγο influencer, λίγο γενικά οι άντρες λίγο μοντέλα, λίγο θέλουν να γίνουν γνωστοί, ένας αγρότης, ένας Κρητικός και ένας που πήγαινε για παπάς αλλά που βγήκε αισθητικός.
Με αυτά τα πρόσωπα δυστυχώς νούμερα δεν μπορούν να γίνουν όσο και αν ο ΣΚΑΪ και η παραγωγή του Big Brother προσπαθήσουν να στρέψουν το ενδιαφέρον και την προσοχή προς τις κόντρες και τις ίντριγκες.
Υπάρχει τρόπος για να ανακατεύεις την τράπουλα όπως θέλεις μέσα στο σπίτι και να δίνεις τον τζόκερ εκεί που θες. Πολύ εύκολα καλείς έναν παίκτη στο δωμάτιο επικοινωνίας του δείχνεις ένα βίντεο, δεν προβάλεις αυτό που του έδειξες ,του λες ότι δεν πρέπει να αναφέρει αυτό που είδε και αμέσως έχει σχηματίσει μία άποψη για κάποιον συμπαίκτη του και δρομολογούνται εξελίξεις.
Δυστυχώς το Big Brother θα αναλωθεί σε ίντριγκα και μόνο ένα χιλιοπαιγμένο προϊόν που δεν θα έχει κοινό.
Αυτά αμέσως τα διέκρινε ο Δημήτρης Πυργιδης το χάος του Big Brother και με μικρά βιντεάκια που ανεβάζει από το Big Brother καταφέρνει και να μας κάνει να γελάμε αλλά και να κλέβει τις εντυπώσεις εις βάρος του φετινού ριάλιτι