Η νέα κατάταξη AirHelp Score 2024 αποκαλύπτει τις αεροπορικές εταιρείες που απογοήτευσαν περισσότερο τους επιβάτες τους. Με βάση την ακρίβεια, την ποιότητα εξυπηρέτησης και την αντιμετώπιση αιτήσεων αποζημίωσης, αυτές είναι οι 10 εταιρείες που άφησαν τις χειρότερες εντυπώσεις.
10. SKY express, Ελλάδα
Η ελληνική αεροπορική εταιρεία κατέλαβε τη δέκατη θέση με συνολική βαθμολογία 4.86/10. Παρά την αποτελεσματικότητά της στη σύνδεση μικρών και μεγάλων ευρωπαϊκών αεροδρομίων, η σχεδόν μηδενική βαθμολογία (0.1/10) στη διαχείριση αιτήσεων αποζημίωσης συνέβαλε στην χαμηλή θέση της.
9. Air Mauritius, Μαυρίκιος
Η Air Mauritius, αν και αγαπητή για τη φιλοξενία και τα γεύματα που προσφέρει στις πτήσεις, απέτυχε να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις για συνέπεια και διαχείριση αιτήσεων. Με συνολική βαθμολογία 4.84/10, βρίσκεται χαμηλά στη λίστα.
8. TAROM, Ρουμανία
Η εθνική αεροπορική εταιρεία της Ρουμανίας, με συνολική βαθμολογία 4.82/10, συνεχίζει να δυσκολεύεται στη διαχείριση αιτήσεων αποζημίωσης (0.0/10). Παρά την ιστορική της κληρονομιά, παραμένει σε χαμηλή θέση στην κατάταξη.
7. IndiGo, Ινδία
Η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους της Ινδίας βαθμολογήθηκε με 4.80/10. Παρά τη δημοφιλία της και τις πολλές δρομολογήσεις της, η αδύναμη διαχείριση αιτήσεων αποζημίωσης (0.3/10) την τοποθέτησε στη λίστα.
6. Pegasus Airlines, Τουρκία
Η Pegasus Airlines, που συνδέει προορισμούς σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή, βαθμολογήθηκε με 4.73/10. Οι χαμηλές επιδόσεις στη διαχείριση αιτήσεων (0.2/10) επηρέασαν σημαντικά τη θέση της.
5. El Al Israel Airlines, Ισραήλ
Η εθνική αεροπορική εταιρεία του Ισραήλ βαθμολογήθηκε με 4.60/10, κυρίως λόγω της έλλειψης ακρίβειας και της κακής διαχείρισης αποζημιώσεων.
4. Bulgaria Air, Βουλγαρία
Με συνολική βαθμολογία 4.59/10, η Bulgaria Air είχε την υψηλότερη βαθμολογία στη διαχείριση αιτήσεων από τις υπόλοιπες της λίστας, αν και αυτή δεν ξεπέρασε το 0.4/10.
3. Nouvelair, Τυνησία
Η Nouvelair βαθμολογήθηκε με 4.48/10. Οι χαμηλές επιδόσεις στην ακρίβεια και τη διαχείριση αποζημιώσεων την έφεραν κοντά στην κορυφή της λίστας των χειρότερων.
2. Buzz, Πολωνία
Η Buzz, θυγατρική της Ryanair, συγκέντρωσε συνολική βαθμολογία 4.45/10. Παρά τις προσπάθειες διαφοροποίησης με την αισθητική της, η χαμηλή απόδοση σε όλους τους τομείς την καθιστά τη δεύτερη χειρότερη αεροπορική εταιρεία της χρονιάς.
1. Tunisair, Τυνησία
Η Tunisair αναδείχθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως η χειρότερη αεροπορική εταιρεία παγκοσμίως, με συνολική βαθμολογία 3.63/10. Χαμηλή ακρίβεια, κακή ποιότητα εξυπηρέτησης και απογοητευτική διαχείριση αιτήσεων χαρακτηρίζουν την απόδοσή της.
Τι να προσέξετε όταν κλείνετε πτήσεις
Αν θέλετε να αποφύγετε δυσάρεστες εμπειρίες, αναζητήστε εταιρείες με υψηλή βαθμολογία στην ακρίβεια και την εξυπηρέτηση. Μάθετε ποιοι είναι οι κορυφαίοι «αστέρες των αιθέρων» για το 2024 και οργανώστε το ταξίδι σας με περισσότερη σιγουριά.