Είτε μόλις πήρατε το δίπλωμά σας είτε είστε έμπειρος οδηγός, όλοι έχουμε μια μάρκα αυτοκινήτου την οποία ονειρευόμαστε να αποκτήσουμε και μια που δεν θα θέλαμε ούτε να την δούμε στον δρόμο. Αλλά ποιές μάρκες είναι αυτές για τους Έλληνες και πώς συγκρίνονται με τις άλλες χώρες της Ευρώπης;
Η νέα έρευνα της comparethemarket.com.au ανέλυσε τις αναδημοσιεύσεις στα social media οι οποίες σχετίζονται με θετικές ή αρνητικές απόψεις για μάρκες και αποκαλύπτει αυτές για τις οποίες μιλάνε οι Έλληνες πιο θετικά online, καθώς και αυτές που που τις αποφεύγουν διακαώς!.
Παρά τον κατασκευαστή να βρίσκεται στην Κορέα, η Hyundai είναι η πιο αρεστή μάρκα για τους Έλληνες , σε σύγκριση με την Seat που δεν είναι πρώτη στις προτιμήσεις τους.
Αξίζει να αναφερθεί πως οι αναζητήσεις για «Hyundai 2022»* στο Google αυξήθηκαν κατά +800% τους τελευταίους 12 μήνες στην Ελλάδα, με τις περισσότερες αναζητήσεις να γίνονται τον Σεπτέμβριο του 2021.
Συγκρίνοντας τα δεδομένα σε όλο τον κόσμο, η Rolls-Royce είναι η κορυφαία μάρκα σε 16 χώρες, ενώ η SEAT είναι το θέμα αρνητικών συνομιλιών σε 15 χώρες.
Η ασφάλεια αυτοκινήτου είναι υποχρεωτική από το νόμο. Ο Stephen Zeller, Γενικός Διευθυντής Γενικών Ασφαλίσεων στη Compare the Market, δήλωσε: «Σε όποια μάρκα αυτοκινήτου κι αν έχετε στρέψει τα βλέμμα σας, το πιο σημαντικό είναι να είναι ασφαλισμένο όταν είστε στο δρόμο. διασφαλίζοντας ότι έχετε την πιο κατάλληλη κάλυψη, είτε αυτό περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο με οδική βοήθεια, κάλυψη για πυρκαγιά και κλοπή τρίτων, εάν συμβεί το χειρότερο ».
Για να δείτε μια ανάλυση, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου σύγκρισης των εμπορικών σημάτων στον Καναδά, την Αυστραλία και την Αμερική, επισκεφτείτε δείτε εδώ