Η τηλεοπτική μάχη της prime time ζώνης στις 29 Ιανουαρίου ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστική, με τις σειρές, τα ριάλιτι και τον αθλητισμό να διεκδικούν την προσοχή του κοινού. Ας δούμε πώς διαμορφώθηκαν τα ποσοστά τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο.
🔝 Ο μεγάλος νικητής: “Άγιος Έρωτας” με 19.4% στο σύνολο
Η δραματική σειρά του Alpha “Άγιος Έρωτας” κατέκτησε την κορυφή στο σύνολο του κοινού με 19.4%, δείχνοντας πως παραμένει αγαπημένη επιλογή των τηλεθεατών.
Ωστόσο, στο δυναμικό κοινό, την πρώτη θέση πήρε το “Boomers” του ΑΝΤ1 με 18.9%, αποδεικνύοντας τη δυναμική του στις ηλικίες 18-54.
📺 Οι υπόλοιπες πρωτιές και εκπλήξεις της βραδιάς
✔ “Grand Hotel” (ΑΝΤ1): Σημαντικά ποσοστά, 15.9% στο δυναμικό και 18.8% στο σύνολο, καταφέρνοντας να διατηρήσει το κοινό του.
✔ “MasterChef” (Star): Αν και παραμένει δυνατό στο δυναμικό κοινό (16%), στο σύνολο υποχώρησε στο 12.9%.
✔ Ποδοσφαιρικός αγώνας Μάντσεστερ Σίτι – Μπριζ (Mega): Προσέλκυσε 13.2% στο δυναμικό και 14.5% στο σύνολο, δείχνοντας πως οι μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις παραμένουν ανταγωνιστικές.
✔ “Ο Τιμωρός” (Alpha): Κράτησε ποσοστά 9.9% στο δυναμικό και 12.8% στο σύνολο, χωρίς όμως να απειλήσει την κορυφή.
✔ “Η Παραλία” (ΕΡΤ1): Παρέμεινε σε χαμηλά επίπεδα, με 3.5% στο δυναμικό και 3.6% στο σύνολο.
📌 Συμπέρασμα: Δυνατές σειρές, σταθερές αξίες και αθλητικές ανατροπές
Η τηλεθέαση της 29ης Ιανουαρίου έδειξε πως το κοινό παραμένει πιστό στις δραματικές σειρές, με τον “Άγιο Έρωτα” να κυριαρχεί στο σύνολο και το “Boomers” να κερδίζει το δυναμικό κοινό. Το “MasterChef” διατηρεί το ενδιαφέρον του κοινού, αλλά αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό.
🔜 Ποια θα είναι η επόμενη μεγάλη ανατροπή στην prime time ζώνη; Μείνετε συντονισμένοι!