Η πολυετής συνεργασία και φιλία του Γιώργου Θεοφάνους με τη Νατάσα Θεοδωρίδου πέρασε σε μία νέα φάση μετά την απόφαση της δημοφιλούς τραγουδίστριας να αποσύρει το τραγούδι «Φεγγάρι μου» από το ρεπερτόριό της. Ο λόγος για αυτή την αποχώρηση φαίνεται να σχετίζεται με τη διαφημιστική επανεκτέλεση του κομματιού από γνωστή αλυσίδα καταστημάτων, όπου η ερμηνεία και το ύφος του κομματιού διαφοροποιήθηκαν σημαντικά.
Ο Γιώργος Θεοφάνους, σε απόσπασμα συνέντευξης που προβλήθηκε στην εκπομπή Breakfast@Star, μίλησε για την καλλιτεχνική του άποψη επί του θέματος, δηλώνοντας ότι «το τραγούδι ανήκει στον συνθέτη και τον στιχουργό». Ο συνθέτης επισήμανε ότι οι δημιουργοί έχουν πάντα τον πρώτο λόγο σε ό,τι αφορά τη διαχείριση και τη χρήση των έργων τους, υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι κατανοεί την αντίδραση της Νατάσας Θεοδωρίδου, καθώς η ίδια μπορεί να ένιωσε την ανάγκη να διαχωρίσει τη θέση της από την διαφημιστική χρήση του κομματιού.
Αναδρομή στη συνεργασία Θεοφάνους – Θεοδωρίδου
Ο Γιώργος Θεοφάνους και η Νατάσα Θεοδωρίδου έχουν γράψει ιστορία με τις συνεργασίες τους, οι οποίες ξεκίνησαν το 2002 και απογείωσαν τις καριέρες τους. Με αποκορύφωμα το δίσκο «Δίπλα σε σένα» που κυκλοφόρησε το 2008, ο οποίος περιείχε κάποιες από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της Θεοδωρίδου και τρία νέα τραγούδια από τον Θεοφάνους, η συνεργασία αυτή εδραίωσε την παρουσία τους στη μουσική σκηνή με αμέτρητες επιτυχίες και αγαπημένα τραγούδια.
«Η επιλογή των νέων καλλιτεχνών»
Ο Θεοφάνους έκλεισε την τοποθέτησή του, αγγίζοντας ένα ευρύτερο ζήτημα που αφορά τους νέους καλλιτέχνες στη μουσική βιομηχανία. Επισήμανε ότι σήμερα οι νέοι ερμηνευτές, εκτός από το καλλιτεχνικό τους όραμα, αναγκάζονται να σκέφτονται και το οικονομικό μέρος των επιλογών τους, καθώς χρειάζεται να επενδύσουν με προσοχή τα έσοδα τους σε μία εποχή που οι πηγές εσόδων για τη μουσική είναι περιορισμένες.
Προσωπικές αποκαλύψεις
Στη συνέντευξη του ο συνθέτης μίλησε και για τον αντίκτυπο που είχε η απώλεια της μητέρας του στη ζωή του, λέγοντας με ειλικρίνεια: «Πολλές φορές όταν αναφέρομαι στη μητέρα μου, μου λένε ότι αν δεν την είχα χάσει μπορεί να μην ήμουν το ίδιο. Ας μην την είχα χάσει λοιπόν και ας μην ήμουν το ίδιο». Η αναφορά αυτή δείχνει μία ακόμα πιο ανθρώπινη πλευρά του δημιουργού και προσθέτει βάθος στη συζήτηση για το ρόλο των βιωμάτων στην καλλιτεχνική δημιουργία.
Με αυτή την τοποθέτηση, ο Θεοφάνους στέλνει μήνυμα ότι ο κάθε καλλιτέχνης έχει μια μοναδική προσέγγιση στο έργο του και, παρά τις όποιες διαφωνίες μπορεί να προκύψουν, η μουσική παραμένει ένας χώρος αμοιβαίου σεβασμού.