Την ώρα που όλοι αναζητούν στο goole το τέμου απάτη η εταιρία σπάει όλα τα ρεκόρ σε διαφήμιση. Μάθε κάποια στοιχεία για την temu εδώ:
Η Τemu δαπανά έως και 10 εκατομμύρια δολάρια καθημερινά για να πληρώσει για διαφημίσεις στο Meta και στην Google.
Όσον αφορά τη στρατηγική μάρκετινγκ, η Temu έχει επενδύσει πολλά χρήματα στην προώθηση της επωνυμίας από την κυκλοφορία της. Τον Ιανουάριο, η Temu παρουσίασε περίπου 8.900 διαφημίσεις στις πλατφόρμες της Meta. Κατά τη διάρκεια του μήνα, η Temu είχε συνολικά 74,52 εκατομμύρια επισκέψεις και 200 εκατομμύρια δολάρια σε συναλλαγές.
Τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, ο Temu παρουσίασε μια διαφήμιση ενός λεπτού στο Super Bowl, τον τελικό του επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Ο Temu σημείωσε αύξηση 45% στις λήψεις και αύξηση 20% στους καθημερινούς ενεργούς χρήστες τη νύχτα που προβλήθηκε η εκπομπή.
Η εφαρμογή Temu έχει ληφθεί 200 εκατομμύρια φορές και 120 εκατομμύρια άνθρωποι την άνοιξαν τον Σεπτέμβριο, οι μισοί από τους οποίους ήταν εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών, σύμφωνα με το LatePost. Η Temu στέλνει κατά μέσο όρο 1,6 εκατομμύρια πακέτα την ημέρα, με τα περισσότερα εμπορεύματα να αποστέλλονται στις Ηνωμένες Πολιτείες μέσω θαλάσσης. Περίπου το 9% των Αμερικανών έχουν ψωνίσει στο Temu τον περασμένο χρόνο.
Όχι μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά και σε άλλες αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και η Νότια Κορέα, η Temu αναπτύσσεται εξαιρετικά γρήγορα. Τα δεδομένα του data.ai δείχνουν ότι η Temu ήταν η κορυφαία εφαρμογή για αγορές που λήφθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο για πέντε διαδοχικούς μήνες και τώρα έχει ληφθεί περισσότερες από 7,64 εκατομμύρια φορές στο Ηνωμένο Βασίλειο.