Αν βλέπεις gntm, το ριάλιτι της τηλεόρασης του Star θα έχεις καταλάβει ότι αυτό που πρέπει να κάνουν τα μοντέλα είναι να αναδείξουν το προϊόν. Ότι κι αν είναι αυτό
Ευχαριστούμε για τα συγχαρητήρια που μας δίνετε επειδή έχουμε έναν τόσο ευφάνταστο τίτλο, αλλά αν πρέπει να ευχαριστήσουμε κάποιον τότε αυτός είναι ο ιδιοκτήτης της αλυσίδας φαστφουντάδικων Carls Jr, ο οποίος ξέρει ότι ο σωστός τρόπος για να πουλήσεις ένα μπέργκερ είναι με δύο γυναικεία χέρια να το δαγκώνουν κι ένα γυναικείο κopμί που είναι πληθωρικότατο και φοράει μόνο το μαγιό του.
Και φυσικά πρέπει να τα σκάσεις χοντρά για να έρθει το κέρδος.
Γι΄αυτό και οι υπεύθυνοι της επιχείρησης πλήρωσαν αδρά την Κέιτ Άπτον για να μας εντυπωθεί για τα καλά στο μυαλό. Μετά ήρθε η Σαρλότ Μακκίνι που ήταν το νέο hot stuff.
Οπότε μπήκε κι αυτή στην οισοφαγική μας μνήμη. Τώρα έρχεται μια τρίτη με λιγότερη αναγνώριση, αλλά δεν βλέπουμε κανένα λόγο να μην φτάσει ψηλά.
Η Σαμάνθα Χουπς βάζει το μαγιό της αλλά 4ης Ιουλίου – άλλωστε η καμπάνια έγινε εν όψει της επετείου των ΗΠΑ -, ένα τζιν σορτάκι και δαγκώνει άγρια.
Σκουπίζει και την σάλτσα από το χείλος της. Έχουμε σηκωθεί και χειροκροτάμε!