Αυτό συμβαίνει όταν θέλεις να κλείσεις τα φτηνότερα ταξιδιωτικά πακέτα και δεν κάνεις στη σωστή έρευνα για το που πρέπει να απευθυνθείς πριν δώσεις τα λεφτά σου!
Η Ναταλί Κάκκαβα έκανε μία δημοσίευση στο instagram για να περιγράψει την περιπέτεια της με μία διαδικτυακή πλατφόρμα όταν αποφάσισαν στην οικογένειά της να ακυρώσουν το ταξίδι τους στην Κωνσταντινούπολη λόγω των νέων μέτρων για τον κορονοϊό
διαβάστε αναλυτικά την ανάρτηση
Θέλω να σας περιγράψω την ταλαιπωρία μου για να αποφύγετε κι εσεις στο μέλλον αντίστοιχα περιστατικά…
Είχαμε αποφασίσει να πάμε οικογενειακώς ένα ταξίδι στην Κωνσταντινούπολη και είχαμε κάνει τις κρατήσεις των εισιτηρίων μας μέσω της πλατφόρμας @edreams
Φυσικα τα είχαμε πληρώσει όλα..
Λόγω των νέων μέτρων covid αλλά και του φόβου να μην κολλήσουμε στο ταξίδι επιλέξαμε να μην πάμε τελικά..
Εδώ και δυο 24ωρα προσπαθώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων ή έστω αλλαγή στις ημερομηνίες του ταξιδιού και δυστυχώς κάνεις δεν μπορεί να το κάνει..
Προσπάθησα ηλεκτρονικά..Με παραπέμπουν να μιλήσω με την εταιρεία Pegasus η οποία δεν απαντά ποτέ…
Ούτε σε Ελλάδα ούτε σε Τουρκία..
Η πλατφόρμα @edreams αφού περίμενα μιση ώρα για να μου απαντήσουν με παραπέμπει στην Pegasus γιατι λέει δεν έχει καμία ευθύνη..
Και ρωτώ εγω..
Μέσω της δικής σας πλατφόρμας δεν έκανα την κράτηση?
Δεν είστε υποχρεωμένοι να με εξυπηρετήσετε και όχι απλά να με παραπεμψετε στην εταιρία?
Η οποία εξελίσετε σε εταιρία φάντασμα αφού δεν απαντά ποτέ κανείς..
Μέχρι και στο αεροδρόμιο πήρα,αλλά μου είπαν δεν υπάρχει αντίστοιχος εκπρόσωπος εκεί..
Άρα εγώ τι κάνω?
Χάνω τα χρήματα μου?
Τελικά πόση εμπιστοσύνη μπορούμε να δείχνουμε σε αυτές τις πλατφόρμες όταν για κάτι τόσο απλό αρνούνται να μας εξυπηρετήσουν?
Προσοχή λοιπον κάθε φορά ποιον εμπιστεύεστε..