Το πολυκατάστημα “Μινιόν” αποτέλεσε για χρόνια έναν θρυλικό προορισμό για τους λάτρεις του shopping στην Αθήνα. Ιδρύθηκε στις αρχές του 20ού αιώνα και έγινε συνώνυμο της ποιότητας, της πολυτέλειας και της ποικιλίας στις αγορές. Το “Μινιόν” δεν ήταν απλώς ένα κατάστημα, αλλά ένας χώρος που συνδύαζε την αισθητική με την πρακτικότητα, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία αγορών.
Η συγκεκριμένη διαφήμιση του “Μινιόν” από το 1969, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό “Ταχυδρόμος”, αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα της επικοινωνιακής στρατηγικής της εποχής, εκμεταλλευόμενη το κύρος της Ολυμπιακής Αεροπορίας και την παγκόσμια ακτινοβολία του Αριστοτέλη Ωνάση. Το πολυτελές και κοσμοπολίτικο άρωμα που εκπέμπει η διαφήμιση, χρησιμοποιώντας συχνά τα αεροσκάφη της Ολυμπιακής ή το λογότυπό της ως φόντο, προβάλλει μια εικόνα διεθνούς αίγλης και επιτυχίας.
Στη φωτογραφία βλέπουμε τρία άτομα, ένας άντρας και δύο γυναίκες, να κατεβαίνουν από ένα αεροσκάφος, με τον άντρα να βρίσκεται στο κέντρο και να φοράει γυαλιά ηλίου, ενώ οι δύο γυναίκες τον συνοδεύουν, μία από την κάθε πλευρά του. Οι εμφανίσεις τους είναι χαρακτηριστικές της μόδας της εποχής, με τις γυναίκες να φορούν κομψά φορέματα και τον άντρα ένα καλοραμμένο σακάκι. Το στυλ τους αντανακλά μια αίσθηση πολυτέλειας και εκλεπτυσμένης ανεμελιάς. Το υπόβαθρο με το αεροπλάνο της Ολυμπιακής υπογραμμίζει τη σύνδεση με την πολυτέλεια και το διεθνές κύρος της εταιρείας, ενώ ταυτόχρονα συμβολίζει τον κοσμοπολίτικο τρόπο ζωής που προωθεί το “Μινιόν”.