Διαδικτυακή υπόθεση κάνει η υγειονομική κρίση του COVID-19 – και – τις αγορές ειδών παντοπωλείου, έναν τομέα αγορών που μάλλον δεν είχε μπει προ πανδημίας σε ψηφιακά μονοπάτια.
Ήδη, σήμερα, περίπου το ένα τρίτο του online πληθυσμού σε μια σειρά από αγορές του κόσμου απαντά ότι έκανε ηλεκτρονικές αγορές και ψώνια παντοπωλείου διαδικτυακά αφού εντόπισε τις προσφορές σούπερμαρκετ.
Η κρίση του νέου κορωνοϊού έχει καταλυτική επίδραση στην αγορά των ειδών παντοπωλείου, ωθώντας τους πολίτες στο online κανάλι αγορών. Πάντως, ο ρυθμός ψηφιοποίησης της συγκεκριμένης αγοράς ποικίλει ανά τον πλανήτη.
Η Λατινική και η Βόρεια Αμερική καταγράφουν τις μεγαλύτερες αυξήσεις στις online αγορές ειδών παντοπωλείου από την έναρξη της πανδημίας μέχρι σήμερα, με 31% και 23% αντίστοιχα. Στις ΗΠΑ, στην Αργεντινή και την Κολομβία, όπου οι θάνατοι ανά 100.000 πολίτες είναι από τους υψηλότερους στον κόσμο, καταγράφονται το 2ο τρίμηνο, σύμφωνα με στοιχεία της GlobalWebindex, τα υψηλότερα ποσοστά χρήσης του online καναλιού (34%).
Στην Ευρώπη, η κατάσταση διαφέρει πολύ από χώρα σε χώρα με το συνολικό ποσοστό των αγοραστών μέσω online καναλιών να φτάνει το 26%. Το Ηνωμένο Βασίλειο γνώρισε τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση των διαδικτυακών αγοραστών ειδών παντοπωλείου στην Ευρώπη. Πλέον, τρεις στους δέκα καταναλωτές δηλώνουν πραγματοποίησαν αγορές στο Διαδίκτυο τον περασμένο μήνα.
Στην Ευρώπη
Ως προς το ποσοστό των διαδικτυακών αγοραστών ειδών παντοπωλείου στην Ιταλία και τη Γαλλία, όπου ο αριθμός των κρουσμάτων είναι από τους υψηλότερους στον κόσμο, οι online αγορές στη συγκεκριμένη κατηγορία αυξήθηκαν σχεδόν κατά 20% σε ένα μόνο τρίμηνο.
Την ίδια στιγμή, πάντως, στην περιοχή της Ασίας – Ειρηνικού, το ποσοστό των καταναλωτών που αγοράζουν είδη παντοπωλείου online, έχει μειωθεί από το ξέσπασμα της πανδημίας. Αν και η περιοχή κατέχει το υψηλότερο ποσοστό online αγοραστών ειδών παντοπωλείου (41%), το ποσοστό αυτό μειώθηκε κατά 6% το 2ο τρίμηνο του 2020 σε σχέση με ένα τρίμηνο νωρίτερα.
Διαβαστε την ερευνα
Follow Koolnews.gr στο Google News